پرسش‌های پر تکرار

ضمانت نایلی شاپ

آیا نایلی شاپ تاریخ انقضای محصولات را تضمین می‌کند؟

تمامی کالاهای ایرانی موجود در نایلی شاپ بیش از ۶ ماه و کالاهای خارجی موجود در نایلی شاپ، بیش از ۴ ماه تاریخ انقضا دارند.در صورتی که تاریخ انقضای کالایی کمتر از زمان مذکور باشد، در صفحه محصول درج می‌شود و به اطلاع شما می‌رسد تا با آگاهی کامل از شرایط خاص کالا، خرید خود را انجام دهید.


ضمانت تطابق کالا با سایت به چه معنا است؟

برای هر یک از کالاها در سایت، اطلاعاتی از قبیل نام، عکس و ویژگی‌های محصول درج شده است و ما تضمین می‌کنیم کالایی که به دست شما می‌رسد از همه نظر، دقیقا همان کالایی است که در سایت دیده و انتخاب کرده‌اید؛ یعنی تضمین تطابق کالا با سایت. اگر غیر از این باشد، کالا از شما پس گرفته می‌شود و تمام هزینه‌ها اعم از هزینه کالا، هزینه ارسال و هزینه بازپس فرستادن آن، به شما بازگردانده می‌شود. لطفاً توجه فرمایید که اطلاعات موجود در صفحه محصول به معنی توصیه یا مشاوره نیست و مسئولیت انتخاب کالا براساس نیازتان، بر عهده شماست.


اگر کالا سالم به دستم نرسید، چه اقدامی انجام دهم؟

در صورتی که کالا در فرآیند ارسال خراب شده یا مشکلی داشته باشد، تا ۷ روز بعد از تحویل، بازپس گرفته شده و پس از بررسی و احراز مشکل معدوم می‌شود. بنابراین لازم است حداکثر تا ۷ روز پس از دریافت بسته، با امور مشتریان نایلی شاپ تماس بگیرید و موضوع را اطلاع دهید. 



ثبت سفارش

چطور در نایلی شاپ ثبت نام کنم؟

از طریق نشان حساب کاربری در بالای صفحه، وارد بخش ورود و ثبت‌نام شوید. شماره تلفن همراه خود را وارد کنید و دکمه «ورود/ثبت‌نام» را کلیک کنید. پس از دریافت کد تایید، آن را در این بخش وارد کنید تا مراحل ورود و ثبت‌نام شما کامل شود.


چطور می‌توانم محصول را خریداری کنم؟

برای خرید کالای مورد نظرتان، در صفحه آن کالا، روی دکمه «افزودن به سبد خرید» کلیک و کالا را به سبد خرید خود اضافه کنید. پس از افزودن تمامی کالاهای مورد نظرتان به سبد خرید، از طریق نشان سبد در بالای صفحه، وارد سبد خرید خود شوید. سپس با کلیک روی گزینه «ثبت سفارش»، به بخش انتخاب آدرس و زمان ارسال هدایت می‌شوید. پس از تکمیل این بخش، روش پرداخت خود را انتخاب کرده و خرید خود را تکمیل کنید. پس از پرداخت، شماره سفارش از طریق پیامک برای شما ارسال خواهد شد.


چطور می‌توانم هزینه سفارشم را پرداخت کنم؟

برای خرید از نایلی شاپ، پرداخت به صورت اینترنتی و کارت به کارت امکان‌پذیر است.


شرایط دریافت هدیه چیست؟

تمام کسانی که اولین سفارش خود را در سایت ثبت کنند بدون در نظر گرفتن مبلغ سفارش از نایلی شاپ هدیه دریافت میکنند



پیگیری سفارش

چطور می‌توانم سفارشم را پیگیری کنم؟

از طریق بخش «خریدهای من» در حساب کاربری می‌توانید وضعیت سفارش خود را مشاهده فرمایید.



ارسال و تحویل کالا

روش های ارسال کالا در نایلی شاپ به چه صورت است ؟

ارسال کالاها در نایلی شاپ به دو صورت پست پیشتاز به تمام نقاط کشور و پیک مخصوص سفارشات تهران میباشد .


هزینه بسته‌بندی و ارسال با پست چقدر است؟ 

هزینه ی ارسال سفارشات بالای ۸۰۰هزار تومان با پست رایگان است و هزینه ی ارسال سفارشات زیر ۸۰۰ هزارتومان 40 هزار تومان میباشد .  


هزینه بسته‌بندی و ارسال با پیک چقدر است؟

هزینه ی ارسال کالا با پیک به صورت پس کرایه محاصبه میشود


چطور کد رهگیری پستی را دریافت کنم؟

اگر کالا توسط پست برای شما ارسال شده باشد، با تحویل کالا به پست، کد رهگیری در بخش «سفارش‌های من» در حساب کاربری شما در سایت نایلی شاپ ثبت و از طریق پیامک برای‌تان ارسال می‌گردد. با استفاده از این کد رهگیری، می توانید از وضعیت پستی بسته خود مطلع شوید. 



بازگشت کالا

شرایط ضمانت بازگشت رایگان کالا چیست؟

به دلیل مقررات بهداشت، امکان انصراف از خرید و بازگشت کالا به دلایل سلیقه‌ای وجود ندارد. کالا تنها در صورتی به دلیل عدم تطابق با سلیقه مشتری و انصراف از خرید پس گرفته می‌شود که پلمپ داشته باشد و این پلمپ باز نشده باشد. توجه کنید در صورتی که با انصراف از خرید تک محصول و بازگرداندن کالا، شرط اولیه ارسال رایگان نقض شود، هزینه ارسال از مبلغ محصول کسر شده و مابقی برای شما واریز می‌شود. انصراف از کل سفارش شامل هزینه ارسال نمی‌گردد.


شرایط بازگشت کالای غیر اصل چیست؟

نایلی شاپ با افتخار اصالت کالاها را تضمین می‌کند و با اطمینان کامل می‌توانید خرید خود را انجام دهید. درصورتی که از اصالت کالایی که دریافت کرده‌اید اطمینان ندارید، امکان ثبت درخواست شما برای مرجوعی با ارائه مستندات در مورد اصل نبودن کالا، تا 7 روز پس از تاریخ تحویل سفارش وجود دارد. در صورت وجود مشکل لطفاً با امور مشتریان نایلی شاپ تماس بگیرید و موضوع را اطلاع دهید.